hoe verwijder je een nog niet geopende of verstuurde snap naar een persoon?

Mensen k heb hulp nodig! Ik heb dus op snapchat een filmpje van mezelf naar de verkeerde persoon gestuurd! Ik besefte het gelukkg meteen en deed mijn wfi dus zo snel mogeljk uit nu staat er steeds bij die persoon ''klik om opnieuw te proberen'' ik wil dit graag weg hebben want ik snap vaak met die persoon dus ben bang dat ik er perongeluk op klik. Is er een manier om dat weg te krijgen zonder dat het filmpje naar die persoon word gestuurd of gaat dat na een bepaalde tijd vanzelf weg? Het is een half uur geleden gebeurd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.5K

Antwoorden (2)

Dat kan helaas niet. Neem anders contact op met het snapteam.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
heb ik ook gehad enigste manier is je moet snap helemaal verwijderen