hoe haal ik iets terug op facebook wat ik verborgen heb?

ik heb een aantal verjaardagsberichten per ongeluk verborgen van mijn facebook "tijdlijn" en ik wil ze graag weer zien, alleen ik kan nergens vinden hoe je dat kunt doen, iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
55.2K

Het beste antwoord

Dan ga je naar je activiteitenlogboek. Dat vind je als je op je naam klikt, en dan rechts zie je activiteitenlogboek. Als je daar bent zie je rechts een menu waar ook tussen staat: "Berichten van anderen". Als je daarop klikt zie je een lijst van wat alle mensen naar jouw tijdlijn hebben geschreven. Ook de verborgen berichten. Rechtsboven van het bericht staat dan "verborgen". Als je daarop klikt zie je staan: "Toestaan op tijdlijn". Klik dat aan en het bericht staat weer zichtbaar op je tijdlijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg, maar dat is het rare, ik heb ze al toegestaan ,maar je kunt ze nog steeds niet zien. Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar ik heb alle felicitaties in 1 keer verwijderd. Er stond namelijk; piet en nog 40 andere hebben je gefeliciteerd.
ik heb dat per ongeluk als groep verwijderd..
weet je misschien ook hoe je dat kunt terugdraaien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh ik dacht dat je het verborgen had. Als je het verwijderd hebt kun je het niet meer terughalen geloof ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm, ik heb iets anders geprobeerd maar het is gelukt! bedankt voor de uitleg