Is het mogelijk om je geplaaste reacties bij andere video's terug te vinden op YouTube?

Ik heb deze vraag al eens eerde gesteld maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden. Ik kan op YouTube nergens terug vinden bij welke video's van andere gebruikers ik heb gereageerd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, door op dit icoontje te klikken rechtsboven.

Toegevoegd na 49 seconden:
en daarna op wijzigen te klikken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welk icoontje?
Rechtsboven heb ik alleen de opties uploaden, Google meldingen en mijn avatar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oeps, ik had een plaatje toegevoegd, maar die is blijkbaar niet geupload. Ik zal hem er even bij zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Blijkbaar wil het plaatje niet uploaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar je moet dan op je avatar klikken en dan op wijzigen klikken. Ik kom dan op een scherm waar ik video's zie waar ik op heb gereageerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke maar dan kom ik dus op mijn google + account, alleen vind ik ook daar nergens de door mijzelf geplaatste reacties terug.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook niet als je naar beneden scrollt?