Hoe lukt het mensen om een foto van zichzelf (geen selfie) te plaatsen op Instagram?

Dit klinkt misschien gek, ik bedoel eigenlijk: Hoe kan het dat mensen een foto van zichzelf en eventueel anderen plaatsen, zonder credits, terwijl het geen selfie is? Hebben ze dan gewoon 'vals gespeeld'? Of hebben ze werkelijk een dergelijke mooie foto gemaakt? Ik moet altijd enorm veel moeite doen om een goede foto te uploaden op Instagram. Wat zou ik kunnen aanpassen, eventueel?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
"Hoe kan het dat mensen een foto van zichzelf en eventueel anderen plaatsen, zonder credits, terwijl het geen selfie is?"
Misschien hebben ze vrienden (of familie) die voor hun een foto maken?
Erna55
5 jaar geleden
Is een selfie maken de enige manier om op een foto te komen ?
Ritsuka
5 jaar geleden
Een foto hoeft geen selfie te zijn. Je kunt ook een foto met een professionele camera maken, deze eerst bewerken op de pc in Photoshop, en daarna pas uploaden op Instagram. Zijn geen 'regels' voor.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankuwel voor alle reacties! Het heeft mij wel aan het nadenken gezet of ik persé zulke foto's van mijzelf moet maken. Natuurlijk hoeft iemand niet noodzakelijk te vermelden dat ze op een andere manier een foto gemaakt hebben en mag dat ook gewoon, uiteraard. Ik was misschien een beetje naïef om te denken dat mensen altijd eerlijk zijn met credits of het maken van foto's en het bewerken ervan in het algemeen. Nogmaals dank voor de positief-kritische input!

Antwoorden (1)

Je kunt toch door iemand anders een foto laten maken met alles wat je er op wilt hebben, en die dan te plaatsen.