is tor op een usb veilig?

Als ik torbrowser van af een usb opstart, hoe veilig is mijn internet verbinding dan? op een schaal van 1 tot 10 hoe anoniem ben ik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

tor+firefox op een usb werkt volgens mij net zo goed als op een c schijf dus ik denk dat je gewoon net zo veilig bent als normaal.
rond de 8/10 veilig ben je
wel moet je eraan denken dat wanneer je op school/werk zit is de kans groot dat de computer trace-software heeft, dit slaat al je sessies op. het maakt dan niet uit of je op een tor netwerk zit of op een normaal netwerk, het zijn een soort van keyloggers.

als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor het antwoord!, hoe kan ik ik nog veiliger browsen? java scripten uitzetten? (ik weet hier niet heel veel van af) een virtual machine gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
java script uitzetten kan handig zijn maar weet niet zeker of virtual machine helpt