Als je iemand blokkeert op instagram, wordt die persoon dan ook geblokeerd in je whatssap lijst?

Als je diegene hebt in je whatssap lijst.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom niet even uitproberen?
Ik weet bijna zeker dat het niet het geval is overigens, volgens mij moet je blokkeren op verschillende apps gewoon op die apps zelf doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hu waarom zou dat zijn? wattsapp en instagram zijn totaal niet met elkaar verbonden.....

Antwoorden (1)

Nee, Instagram en Whatsapp zijn niet met elkaar verbonden, je moet ze apart op iedere app blokkeren.