Hoe kan ik zorgen dat ik geen meldingen krijg op Facebook als een van mijn FB-vrienden meedoet met zo'n deel en win-advertentie?

Dus als een FB-vriend iets plaatst wil ik het wel gewoon kunnen zien, maar ik wordt helemaal gestoord van al die zogenaamde deel en verloot/win advertenties waar sommige van mijn FB-vrienden aan meedoen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Volgens mij kan dat niet. De enige optie is dat je die vrienden ontvolgt, maar dat betekent ook dat je al hun andere updates niet meer in je feed krijgt. En dat is juist wat je niet wilde. Tot nu toe is hier nog geen oplossing voor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op het kleine pijltje van het bericht klikken en aangeven dat je geen meldingen meer wilt ontvangen van het spel. De naam van het spel staat in het menu'tje