Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het werkt wel!! Ik heb het ook!!!
Je koopt een simkaart die doe je in een tel.
Je download whatspad in cydia.
Vervolgens download je whatsapp via de pc of via een app van cydia.
Je opent whatsapp en vraagt naar je tel nr die voer je in en dan krijg je een sms op je tel, daar staat een code die je op je whatsapp moet invoeren.

En klaar is Kees werkt goed moet ik zeggen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Whatsapp werkt middels een 06-nummer. Je hebt dus een simkaart nodig om dit te kunnen doen. Een Ipod heeft geen sim kaart dus nee, je kan niet whatsappen op een Ipod
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tenzij je hem jailbreakt, dan kan het wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar daar was in de vraag geen sprake van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar was in de vraag geen sprake van?! Als het kan d.m.v. jailbreaken is het juiste antwoord op de vraag: Ja, het kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WhatsApp werkt ook op mijn laptop met een Android-emulator, gewoon mijn eigen nummer ingeven en dan de verificatie code intypen.
zoals Beerenburgt aan geeft werkt whats app via een mobiel telefoonnummer dus met een simkaart.
Je kan je iPod Jailbreaken dan kan je whats app installeren en werkt whats app gewoon.
Het is alleen de vraag of je jailbreaken het waard vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan wel maar dan moet je een nummer aanvragen voor je iPod
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan wel alleen kun je het dan enkel met WIFI gebruiken, niet met gsm-netwerk.
Je moet de App gewoon op de I-pod downloaden, vervolgens via WIFI contact maken en het GSM nummer opgeven welke je wil gebruiken. Whatsapp stuurt je een SMS om te activeren, de code die je ontvangt op de gsm kun je invoeren op de I-pod.
Whatsapp koppelt het account aan het nummer en het apparaat. (je kunt W.A. per telefoonnummer maar op één apparaat tegelijk gebruiken)
Op deze manier kun je ook op Tablets, Laptops en andere apparaten zonder GSM mogelijkheid Appen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatappen is voor telefoons met een telefoonnummer. En een iPod heeft geen nummer dus dat kan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het werkt ook op mijn laptop zonder telefoonnummer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding