hoe kan ik mijn skypenaam veranderen?

Ik heb me net aangemeld op skype, maar wil mijn skypenaam veranderen. Moet ik dan eerst skype verwijderen en me weer opnieuw 'inschrijven'?
En hoe koppel ik skype aan mijn facebook account?
(En het gaat over de androidapp van skype)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.3K
Amadea
10 jaar geleden
Het antwoord staat al op Goeie Vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/verwijder-skype-account-verander-gebruikersnaam.463691 en http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/skype-naam-veranderen.440617
Ritsuka
10 jaar geleden
Het programma verwijderen doet niets voor je inloggegevens.

Antwoorden (2)

Gewoon je afmelden bij skype en een nieuw Skype-account maken.
Nieuwe naam en een nieuw wachtwoord invoeren en je vrienden weer opzoeken.
En met de nieuwste update van skype kun je facebook er zo bij trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga met je muis over je naam en dan staat er een cirkeltje met een potlood en klik daar op.