ik kan geen verbinding krijgen met mijn laptop,op de pagina's van google, mijn gmail en facebook! wat is hier het probleem?

als hier op klik bij mijn favorieten, kan de pagina niet gevonden worden,probleem oplossing wordt ik ook niet echt wijzer van? ook op mijn avg zoek pag. als ik het probeer op te zoeken ,en aanklik wordt de gevraagde pag. niet gevonden, wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
p.s. ik door dit niet bij mijn email via gmail en tele2 webmail komen. bvd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is precies de foutmelding en wat is de exacte URL van de pagina die niet gevonden kan worden ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fout melding is als volgt, deze pag. kan niet worden weergegeven. dan een pag.verbinding problemen oplossen.met als antwoord kan proble(e)m(en) niet automatisch oplossen . dan vraagt het te checken of tls en ssl is ingeschakeld, en dat klopt.
maar verder kom ik niet, het zijn enkel de pag. van facebook, mijn gmai, mijn webmail tele2 en eneco, voor de rest kom ik overal op. ik ben een super leek op dit technische gebied, zie voor de rest geen aanwijsbare problemen? bedankt voor je reactie!

Antwoorden (1)

Denk dat je internet eruit ligt. Of je laptop is niet verbonden met je internetmodem.
Probeer even de stroom van je internetmodem te halen en 1 minuut te wachten en vervolgens de stroom er weer op te zetten. Even wachten en dan kijken of je wel internet hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie maar ik heb gewoon internet,maar kom niet op facebook,google,mijn tele2 webmail,gmail, maar voor de rest wel, dus dat is het niet.