Hoe kan het dat ik mijn Gmail account niet meer in kom?

Ik had een Gmail account via mijn oude middelbare school (had ook achter het @ de naam van de school). Nou kom ik met een week geleden mijn account niet meer in met de foutmelding dat het wachtwoord niet correct is. Kan het zijn dat mijn school het account geblokkeerd heeft of is mijn account gehackt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zegt 'oude school', je zit daar dus niet meer op school.
Ik had ook zoiets, de school ruimt gewoon na zoveel tijd (meestal 1 jaar of 2 jaar) de database weer op en gooit alle oude accounts weg.
Ik denk dat dit bij jou ook gebeurt is.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan dit ook als ik zelf mijn wachtwoord veranderd heb, en de school daar niks van af wist?
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij wel, omdat je school de beheerder is van de mailaccounts
ronron1212
10 jaar geleden
Je wachtwoord veranderen heeft geen invloed op het blokkeren van gebruikers dus ja de school kan dat.