Hoe kan het gebeuren dat mijn vriend op Facebook opeens aangegeven staat als Facebook-gebruiker?

Mijn vriend staat opeens aangegeven als Facebook-gebruiker en ik krijg geen berichten meet van hem binnen en kan ook zijn profiel niet bekijken, want die bestaat dan gewoon niet. Andere vrienden kunnen nog wel met hem praten dus het ligt aan mijn Facebook . Iemand ideeën ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het ook en het is zeker die geene heeft je echt geblokeerd of het kan zijn dat die geene zijn facebook acount hebt uitgezet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo te zien wil hij niet dat jij zijn Facebook kan bekijken.

Antwoorden (1)

Zo te horen heeft hij je verwijderd en geblokkeerd.