Waarom heb ik de nieuwe facebook nog niet?

Een tijd geleden is er een update van facebook uitgekomen. Ik heb gelezen dat de nieuwe facebook geleidelijk gelanceerd werd bij gebruikers, maar ik heb hem nog steeds niet! Ik ben even heel benieuwd waarom niet, het duurt nu wel heel lang!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Vaak eerst in Amerika, en hele tijd later hier

Antwoorden (2)

Je moet je aanmelden om in aanmerking te komen voor het nieuwe facebook als je je aangemeld heb daarvoor dan wordt je op een wachtlijst gezet en als de bepaalde personen die de nieuwen facebook al hebben de nieuwen facebook goedkeuren dan zal het voor iedereen toegepast worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
En waar meld je je aan dan?
mogelijk moet eerst de update accepteren dan kom je in aanmerking met de nieuwe update