Hoe werkt een Twitter-follower koopwebsite?

Je betaalt 5 euro voor 1000 volgers bijvoorbeeld. Hoe kan het dat een website zorgt dat je 1000 volgers erbij krijgt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eens het filmpje wat ik in de bron heb toegevoegd. Het gaat hier weliswaar om Facebook, maar het principe is hetzelfde.

Het heeft mijn inziens dan ook geen enkel nut om volgers/likes te kopen.

Zie het zo: Jij geeft een feestje en je moet mensen betalen om op jouw feestje te laten komen...Ze drinken dan effe een biertje maar na een paar uur zijn ze pleite en zie en spreek je ze nooit meer. Verspilde moeite (en geld) dus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die site waar jij aan betaald maakt gebruik van subxcess dat is een soort sub4sub systeem.