Kan ik mijn facebook account ontkoppelen van een spotify account?

Ik heb mijn facebook gekoppeld aan het spotify account van iemand anders, omdat diegene premium heeft. Ik wilde de afspeellijsten van mijn eigen account hier mee koppelen aan zijn account, maar dat ging dus niet (geen probleem hoor). maar nu wil ik mijn facebook account weer ontkoppelen van dit account, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, weet iemand dit wel?

De eigenaar van dit account heeft zelf geen facebook, en is ook niet van plan om een account aan te maken.

Dus kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Dat kun je doen via spotify. Dus dan moet je wel weer op het account van diegene.
Je klikt dan op Spotify rechts boven, dan ga je naar Preferences. Daar staat dat je facebook account aan spotify is gekoppeld, er staat ook een vinkje aan. Als je die uitzet is je facebook account niet langer gekoppeld aan spotify.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het ook via Facebook doen. Dan moet je Spotify ontkoppelen van je Facebook. Dit doe je door Spotify op te zoeken, en dan te selecteren dat je de app niet meer wilt gebruiken.