Hoe kan ik één tweet knippen (kopiëren) en plakken?

Ik wil hem graag als afbeelding kopiëren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Met het Knipprogramma wat onder de Bureau-accessoires van een pc en een laptop met Windows staat.

Toegevoegd na 4 dagen:
In de tweede afbeelding staat hetzelfde voorbeeld. Maar dan gemaakt via Printscreen, nadat de internetpagina eerst met Ctrl + vergroot was.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je Paint? Daarvoor moet ik dus eerst kopiëren, en dat is nu net mijn vraag!
Amadea
11 jaar geleden
Nee, dat is niet Paint. Kijk maar eens onder Start, klikken op Programma's en vervolgens Bureau-accessoires. Daar staat Knipprogramma bij. Wat je daarmee selecteert kan rechtstreeks als afbeelding worden opgeslagen. Want als je een printscreen maakt, wat natuurlijk ook kan, dat moet je die eerst bijsnijden en vervolgens van bitmap omzetten naar jpg. Maar met het Knipprogramma heb je het in één keer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hm op je toetsenbord , is er een toets waarop staat (staat voor printscreen) PRSC , daarop drukken en daarna naar paint bovenaan staat er ergens 'plakken' daarop klikken en dan de afbeelding snijden als t nodig is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea, dank voor je meedenken Ik heb je instructie gevolgd maar helaas heb ik geen knipprogramma.
Printscreen is inderdaad geen oplossing, dan wordt het een kleine en vage afbeelding.
Jammer dat er geen bruikbaar antwoord is gekomen, maar in ieder geval bedankt!
Amadea
11 jaar geleden
Maar als je eerst met Ctrl + de pagine op groot formaat zet, en dan de Printscreen maakt. Dan wordt het echt wel een grote duidelijke afbeelding. Ik zal het met dezelfde tweet als in mijn voorbeeld uitvoeren en het als tweede afbeelding bij mijn antwoord plaatsen, dan kan je het zien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea, 1000 x dank! +10