Hoe kan ik mijn whatsappgeschiedenis terughalen?

Ik heb een oude simkaart in een nieuwe telefoon gedaan, en daarvoor alles lokaal en via google drive als backup opgeslagen. Toen ik whatsapp ging downloaden stond er dat de chatgeschiedenis hersteld kon worden en was daarmee bezig. Ik drukt op de menu knop in de veronderstelling dat het vanzelf door zou gaan met herstellen, maar vervolgens stopte dit. Ben ik nu alles kwijt of is er nog een manier om de chatgeschiedenis terug te krijgen?
Mijn telefoon werkt overigens op android.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik weet niet of het werkt maar als ik jou was zou ik je whatsapp even opnieuw opstarten... meestal voert hij dan alle proccessen dan weer opnieuwe uit. (dan niet weer wegklikken)

verder zei hij tegen mij ook dat alles was opgeslachen toen ik een nieuwe sim kaart kreeg, maar toen was alles ook weg...

ook zou je kunnen proberen om de app opnieuw te downloaden. maar ik weet niet of je chatgeschiedenis zo belangrijk voor je is dat je dat wilt doen...

groetjes en succes!