Kan ik facebook messenger opnieuw installeren of ben ik dan al mijn berichten kwijt?

Ik heb de app facebook messenger op een I-phone. Iets werkt niet meer en ik wil kijken of dit verholpen wordt als ik de app verwijder en weer opnieuw installeer. Maar ben ik dan mijn berichten kwijt of worden die opgeslagen en zie ik die dan weer terug?

een maand geleden

Antwoorden (1)

Je berichten worden op de Facebook server opgeslagen, en raak je niet kwijt als je de Messenger of Facebook app opnieuw installeert.

Je kunt ook via een pc naar de Facebook website gaan om in te loggen en je berichten te lezen.
Ritsuka
een maand geleden