Wat is de site: chatlokaal?

Mijn vriendin en ik zaten te songpoppen. Zij op mijn pc en ik op me mobiel. En ze zat elke x op chatlokaal. Maar ik wou niet opdringerig doen dus ik heb het toegestaan maar ik weet helemaal niet wat voor site het is. En is het gevaarlijk ofso???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Het is een site waarmee je anoniem met andere mensen kan kletsen/praten. Het is best wel bekend en ik ben er ook een paar keer op geweest dus als het aan mij lag is die site niet gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is idd een site waar je anoniem men andere anonieme mensen kunt chatten,
Je weet niet wie er aan de andere kant zit dus,
Je hoeft dus niet iets te zeggen wat je niet wilt zeggen ofzo.
Dus zolang je je privé gegevens niet geeft lijkt 't mij veilig.
Soortgelijke site is anonieme.nl
Dat doen ik en mijn vriendinnen wel eens is heel leuk! Zeggen dat je een wortel bent enzo. (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een site waar je anoniem met andere mensen kunt praten. Het is heel grappig want je kunt zeggen wat je wilt zonder je ook maar ergens voor te schamen. De site is best bekend en ook ik zit er soms wel eens achter :P