Ik ontvang mijn verificatiecode maar niet kan iemand me helpen?

Ik kan niet meer inloggen op mn hotmail account. Als ik op wachtwoord vergeten klik doe ik alle stappen, maar ik ontvang de verificatie code maar niet terwijl ik zeker weet dat ik allrs correct heb ingevuld. Ik heb geen alternatieve email adres. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die code wordt getsuurd naar het alternatieve e-mailadres dat je niet hebt dus dat gaat niet werken. Je kan ook kiezen voor de optie: stuur sms. Als je ook geen telefoonnummer hebt ingevoerd dan heb je een probleem!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ontvang die sms niet :( heb al vaker gebropeert maar krijg nog steeds geen sms

Antwoorden (1)

Als je geen alternatief mail adres ingevuld hebt, waar zou je dan de code moeten ontvangen ? Heb je een 06 nummer gegeven oid ? Ik snap niet hoe je dan je code probeert terug te vragen.