Waarom kan ik geen berichten plaatsen op facebook?

Via mobiel lukt het wel, maar via pc kan ik geen bericht plaatsen. Ook als ik op BEWERKEN klik ofzo gebeurt er niets. VIND IK LEUK werkt wel, maar lang niet alle knopjes dus. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (2)

Probeer eens of het lukt via m.facebook.nl ? Heeft dan iets met flash te maken, heeft mijn vaders oude pc ook last van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn veel verschillen qua mogelijkheden met een smartphone of pc via Facebook. Facebook heeft wel een mobiele versie.., maar video's uploaden lukt bijvoorbeeld niet. Vaak als je een iPhone hebt, dan staat dat ingesteld op de mobiele-site van Facebook. Dan zie je ook vaak een smartphone icoontje, of eventueel ''verstuurd vanaf iPhone'' staan. Typisch Amerikaans. Als je een app hebt van Facebook, zorg er dan voor dat je bent uitgelogd via je mobiel, en probeer het dan is via je laptop.

Vaak staat je smartphone in verbinding met Facebook wegens locatievoorzieningen. Dan kan je 2 toestellen niet toepassen om Facebook te kunnen gebruiken.

Toegevoegd na 56 seconden:
Als het gaat om berichten plaatsen.