Ik krijg steeds een geel driehoek bij facebook chat. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Dan staat er "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het opnieuw. Na herladen zijn de berichten verdwenen.

Toegevoegd na 19 minuten:
By the way, javascript is ingeschakeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yes, heb ik ook! Ook stom...!

Het beste antwoord

Overbelast internet of een slechte connectie met facebook, waarvan facebook zelf de oorzaak is.
Als jouw internet overbelast is, kan dit komen door een andere gebruiker die op jouw internet aan het downloaden is over gehele bandbreedte.

Toegevoegd na 16 minuten:
Javascript zou hier weinig mee te maken hebben, aangezien facebook is gebouwd op php en niet op html.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dank je wel. Geen idee wat ht was maar het gaat nu weer ff. Ik had ook geen verbinding op telefoon.

Andere antwoorden (1)

Inderdaad, ik heb het probleem ook vaak.

Het heeft echt met de capaciteit te maken van Facebook. Op het moment dat zo iets gebeurd is facebook overbelast.