Hoe krijg ik berichten van facebook uitgeschakeld?

Ik krijg erg vaak van facebook berichten in mijn inbox over "ken je die en die en die en xx anderen? ..." hoe zet ik dat uit want ik begin me er matelijk aan te irriteren!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die berichten kreeg ik ook steeds. Ook ik begon me er mateloos aan te ergeren, die berichten irriteerden me steeds meer.

Op een gegeven moment zag ik dat er onderaan die berichten een link staat waarop je kunt klikken om je af te melden van dergelijke berichten. Klik op die link, en de rest wijst zich vanzelf.

Het is mogelijk dat je dit een aantal keren moet doen, omdat Facebook meerdere "soorten" berichten stuurt. Voor elke "soort" moet je je apart afmelden.

Als je vanaf nu bij elk bericht dat je nog krijgt op die "afmelden"-link klikt, zou de berichtenstroom binnen enkele dagen moeten stoppen.

Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok top ik zal er es op letten! thanks
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik heb net even zo'n mailtje opgezocht in de Trash van mijn e-mail, en dat onder mijn antwoord gezet. De pijl wijst naar de link die ik bedoel. Ik krijg engelstalige mails. Misschien krijg jij nederlandstalige mails van Facebook, maar het principe zal hetzelfde zijn.
Cryofiel
11 jaar geleden
En dit is dus maar één van de "soorten" emails die ik steeds kreeg. Ik kreeg ook berichten met een aantal mensen die ik misschien wel zou kennen, en of ik geen vrienden met ze wilde worden. En berichten die mij vertellen dat ik meer vrienden heb op Facebook dan ik denk. En nog zo wat van die zooi. Ik heb me vrij vaak uitgeschreven door steeds op die link te klikken, en het lijkt erop dat het nu begint te lukken.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
lol @ eerste zin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus, omdat het klopt maar ook vanwege:
"me er mateloos aan te ergeren, die berichten irriteerden me steeds meer."....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 voor hetzelfde gevoel ;-)