Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe twitter account terug activeren, als het terug inloggen niet helpt?

Ik heb mijn twitter account verwijderd maar wil hem graag terug, de 30 dagen zijn nog niet verlopen. Ik log mijzelf in zoals het in de richtlijnen staat, maar dan krijg ik de melding "Sorry, maar deze pagina bestaat niet!" ik vind ook geen oplossing in de helpfunctie. hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1) Stuur een e-mail aan restore@twitter.com. Met het e-mail adres van je twitter account. In de mail moet je als onderwerpregel kiezen voor ‘restore my deleted account’, daarnaast moet in de mail opgenomen zijn de naam van het account dat je wilt herstellen, de reden dat je het hersteld wilt hebben en dan wordt je aan de wachtlijst toegevoegd. Normaal kost het zo'n 4-6 weken. Je krijgt een bericht als het account weer actief is.
2) Vul het formulier op de Twitter help pagina in. Kies uit het menu dan voor de optie: ‘restore my deleted account’.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding