Whatsapp - is het mogelijk om onzichtbaar te zijn voor bepaalde contacten?

Tevens de vraag: als je een contact blokkeert, ben je dan nog wel zichtbaar voor die persoon?
(die kan dan vragen stellen, waarom die geblokkeerd wordt).
Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die nog géén WhatsApp geinstalleerd heeft...
Ik wil het bovenstaande van tevoren checken.

4 jaar geleden
1.4K
spw65
4 jaar geleden
Hartelijk dank voor de reactie! De geblokkeerde contacten kunnen dan dus wél zien dat je WhatsApp gebruikt, alleen worden zij geblokkeerd, wat mogelijk vragen oproept.
De vraag was/is eigenlijk of je ook echt 'onzichtbaar' kan zijn voor die contacten, m.a.w. ik verschijn dus niet in hun WhatsApp lijst, c.q. zij kunnen dus ook niet weten dat ik WhatsApp gebruik. Maar misschien kan dit niet... althans, niet op dit moment.

Antwoorden (1)

Als jij iemand blokkeert, dan kan diegene jou nog wel een bericht sturen, maar dan krijg je het niet binnen. Diegene kan ook niet je profielfoto zien. Hoop dat het zo duidelijk is!