als ik op twitter naar iemand iets tweet, die mij niet volgt kan hij dan op die tweet die ik naar hem stuur reageren?

ik zit bijv. o twitter, en ik volg een beroemd iemand.
en die gene volgt mij niet.
en ik tweet naar die gene iets.
bijv : @beroemdiemand kan echt goed zingen.
en hij/zij wil daar op reageren.
kan dat?
of kan hij die ene tweet naar hem/haar dan lezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan.
Je kunt een mention sturen en diegene kan daar op antwoorden, het maakt niet uit of hij jou volgt of niet.

Alleen als je hem een DM-bericht wilt sturen, moet hij jou volgen en jij hem/haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, hij/zij hoeft jou niet te volgen om je bericht te kunnen lezen en dus ook om te kunnen reageren of retweeten. Maar, als jij een account hebt met een slotje erop, gaat dit niet op: jouw berichten kunnen dan niet gelezen worden door iemand die jou niet volgt. Je moet dus wel een 'open account' hebben.