Krijg volgende bij openen internet: De instelling van uw standaardzoekprogramma voor IE9 is beschadigd door een programma. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door al je bestanden te scannen met je antie virus scanner. Dus een volledige computterscan uitvoeren en de beschadigde bestanden in quarantaine zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk zou ik wat meer uitleg moeten geven. Het zit nl. zo dat op mijn account internet perfect werkt. Nadat ik Divx ben gaan downloaden ging mijn man op zijn account én zijn bureaublad was gewijzigd, internet werkte niet naar behoren, nu helemaal niet meer.
Scan gedaan (aangekocht AVG)- geen bedreigingen gevonden. Maar nu kreeg ik op zijn internet ook een mededeling iets van "reg use" .... Backup willen voor dit gedeelte terugzetten, lukt niet. Ergens nu gelezen dat het zou kunnen aan Malware liggen (prog. hiervoor downloaden) - heb alles afgeprint. Verder dacht ik (de favorieten van mijn man - belangrijk :))
heb ik op usb - dus IE9 helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Iemand? Alvast bedankt en mvg. Brigitte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je vraag alsnog bijwerken. Kopieër je reactie en zet het bij je vraag, (vraag bijwerken of toelichting) dan zien meer mensen het en heb je meer kans op een antwoord ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan Rena, bedankt voor je antwoord;
ik had reeds een scan gedaan met AVG (aangekochte versie) (geen virussen gevonden) maar heb een ander programma moeten downloaden (zat veel malware in pc); Mvg.