Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telkens als ik op facebook een bericht stuur of ik chat met iemand, dan krijgt mijn vriend al mijn gesprekken opgestuurd ;s hoe kan ik dit voorkomen?

Ik zou graag hebben dat mijn gesprekken enkel zichtbaar zijn voor mij. Ook de meldingen over dat ik een vriend heb aanvaard zou ik graag laten verbergen voor iedereen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
438

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het goed is zou je vriend je prive chatgesprekken niet toegestuurd moeten krijgen.
Het zou bijv wel kunnen als hij via zijn telefoon is ingelogd op jouw naam en daardoor alle berichten krijgt.

Om die instellingen te veranderen moet je achter de PC naar FB gaan. Zie je rechtsbovenin startpagina met daarnaast een driehoek, als je daarop klikt en daarna op privacy instellingen dan kun je daar de zichtbaarheid veranderen van de berichten die openbaar worden gepost.
Dus als je een vriend accepteerd en etc.
Je zou het ook voor alleen je vriend kunnen beperken ;) the sky is the limit haha!

Wat ook kan helpen is om via je vriend de instellingen uit te zetten dus als je op zijn account staat ingelogd.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding