hoe vertaal je een YouTube video ?bv. het is Turks en ik wil dat ze Arabisch praten hoe doe je dat?

ik bedoel dat ik een serie op YouTube wil kijken in het Arabisch maar die serie is Turks gesproken maar ik wil dat die serie Arabisch gesproken word hoe doe je dat ??? alstublieft help me het is mijn lieveling serie ik zou het tof vinden als je me help maar ik wil geen ondertiteling in de serie ik wil gewoon dat die Arabisch gesproken word .

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.8K
LeonardN
3 jaar geleden
"ik wil gewoon dat die Arabisch gesproken word"
En ik wil 1 miljard euro op mijn bankrekening...
tinus1969
3 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd waarom je een Turkse serie graag in het Arabisch wil beluisteren?

Antwoorden (1)

Als er een tweede audiotrack is kan je die via instellingen vinden en op de gewenste taal zetten.
In jouw geval is er GEEN tweede audiotrack en kun je dus alleen Turks luisteren (en lezen via de ondertitels als je die instelt.).
Toegevoegd op 06 april 2021 17:03: bron