Hoe kan je je facebookpagina verbergen voor niet likers??

Ik wil voor een korte periode een facebookpagina verbergen voor mensen die de pagina nog niet liken, zodat ze gedwongen zijn te liken om de inhoud te kunnen zien. Kan alleen niet vinden waar dat precies staat in de instellingen. Kan iemand me daarmee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en zie hier ook direct de reden waarom het zo slecht gaat met het aandeel van facebook.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooie boel. een pagina eerst liken voor je hem kunt zien, daar klopt iets niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar, iemand kan hem toch eerst liken en dan weer unliken als ze je content hebben gezien? Leuker is als ze je inhoud zien en dan liken. Maargoed. Inhoudelijk weet ik geen antwoord (vandaar een reactie).
Vaak kun je het vinden onder toegang/privacy.

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet kan dat niet: Dit gebeurt uit veiligheidsredenen zodat mensen zien wat ze liken. (anders zou het misbruikt kunnen worden)