Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand heeft het wachtwoord van mijn facebook en heeft wat op mijn tijdlijn geplaatst. hoe kan ik zijn of haar IP adres achterhalen?

ik wil de hacker traceren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
929
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je met een IP doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het iets strafbaars is kun je aangifte doen: de politie kan het IP adres waarschijnlijk wel opvragen. Wees in het vervolg zorgvuldig(er) met je wachtwoord(en).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

IP adressen kan je achterhalen van mensen die nog zijn ingelogd op jouw facebook. Hiervoor klik je rechtsboven op het pijltje, accountinstellingen, kies je links voor 'beveiliging' en dan klik je op 'Actieve sessies'. Door op de locatie te gaan staan kan je het IP-adres van die persoon zien.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om het IP van iemand die alweer is uitgelogd te achterhalen op facebook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar staat geen IP-adres bij hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik keek niet goed. Nou zie ik het inderdaad :) +
Je kunt niet zomaar iemands IP adres achterhalen maar als jij je privacy instellingen niet goed hebt ingesteld kan iemand gewoon iets op jouw tijdlijn plaatsen.

Ga naar het driehoekje rechtsboven naast de startpagina en klik daarop, klik dan op privacyinstellingen en ga dan naar 'instellingen bewerken' achter "Tijnlijn en taggen
Bepaal wat er gebeurt wanneer vrienden jou of je inhoud taggen, of iets op je tijdlijn zetten."

Vink daar af dat vrienden iets op jouw tijdlijn mogen zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding