Als ik een videogesprek start in skype werkt dit niet, De ontvanger krijgt een melding dat ik alleen maar chatberichten kan sturen.

Ik heb een laptop van een jaar oud dus vrij actueel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk dat je draadloze verbinding niet snel genoeg is of gestoord wordt. Test je verbindingssnelheid. Kijk ook naar het verschil in snelheid tussen bedraad en onbedraad.
http://www.speedtest.net

Antwoorden (2)

U kan uw status aanpassen door op Skype te klikken en online staus aan te passen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn twee opties mogelijk:

heb je een webcam? kijk bij "tools" (naast help), bij opties en dan "general" (algemeen o.i.d.) en dan "videosettings" of de optie "niemand" (kan mijn webcam zien) aanstaat, en kies dan voor "alleen contacten in mijn contactenlijst".

heb je geen webcam? dan kan je idd alleen chatten, en zal je een webcam moeten aanschaffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
heb je geen ingebouwde webcam, dan zal je deze optie niet kunnen openen.