hoe kun je een facebook groep blokkeren zodat al je reacties niet meer zichtbaar zijn voor andere?

4 jaar geleden
1.9K
Rieneke1
4 jaar geleden
Voor zover ik weet kan je alleen individuele personen blokkeren.
popeye
4 jaar geleden
@Rieneke1 dat bedoel ik precies niet. ik wil de groep blokkeren en tevens me reacties in de groep weg hebben

Antwoorden (1)

Als jij een facebook groep verlaat of blokkeert, kun JIJ je reacties niet meer zien. Andere mensen zien ze nog wel, die zien alleen aan je naam dat je de groep hebt verlaten.

Als je wilt dat je berichten en reacties weg zijn, dan zal je deze 1 voor 1 moeten verwijderen.
Je kunt de zoekfunctie van de groep gebruiken om alles te vinden, je zoekt dan naar je eigen naam.
Ritsuka
4 jaar geleden
popeye
4 jaar geleden
Oke, ik bedoel de groep blokkeren. Dat niemand reacties meer ziet