Hoe zorg ik dat Google opnieuw naar mijn meta-tags zoekt?

Ik heb namelijk een tk domeinnaam, maar toen ik de website had gemaakt had ik de meta-tags er nog niet ingezet, waardoor nu de eerste regels van mijn website worden getoond op Google.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

U kan uw website aanmelden op google maar zeker uw metatags in uw header steken.
Behalve slagwoorden die betrekking hebben op uw website zijn deze 2 ook erg belangrijke :

Het is ook belangrijk zelf uw website dagelijks te openen en ook mee te geven in bv uw handtekening van uw email.

Zie maar eens naar de header van mijn zelfgemaakte website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie tip.
Google heeft jaren niets met meta tags gedaan omdat er veel mee 'gespamd' werd...

Andere antwoorden (3)

dat duurt vast een tijdje
Maar bekijk of zoek je site eens op een ander pc
of ander gebruikers account mag ook een andere browser
waarop je nog nooit naar je site hebt gezocht

En ruim je oude internetpagina's en zoek acties en cookies op
voor hetzelfde geld kijk je gewoon tegen de oude zoek pagina aan ?
11 jaar geleden
Je site word automatisch doorgelicht door Robotjes, Echter hangt het er ook vanaf hoe vaak je site bekeken word. Bijvoorbeeld Facebook word vaker doorgezocht als Hyves.nl Tevens heeft het ook te maken of je een betaalde domein hebt of niet. Veel reclame of niet. Dat zijn dingen die allemaal mee tellen. Je kan het beste je site aanmelden op gratis promotie sites. Dan zal google je site ook eerder omhoog gooien en vaker doorzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de naam van de website geeft, dan kunnen wij bekijken wat het probleem is.