hoe verwijder je fotos van facebook?

als je omslag wijzigen kiest dan staat er: foto maken of kiezen uit fotos. daar staan stomme onnutteloze fotos bij die ik niet meer wil hebben! hoe haal ik ze weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Klik in facebook op je naam (profiel zie je oplichten), vervolgens op het venster "foto’s". Als het goed is krijg je dan de albums die je op je facebookpagina hebt gezet. Klik op het album dat je wilt verwijderen. Rechtsboven zie je dan staan: album bewerken (potloodje ernaast). Klik daar dan op. Vervolgens kun je het album verwijderen door rechtsboven op het prullenbakje te klikken. er wordt nog een bevestiging gevraagd of je echt wilt verwijderen.

als je maar één foto uit het album wilt verwijderen, maak het vinkje dan groen op die ene foto (staat rechtsboven) er verschijnt dan een klein venster waarvan de onderste optie is: "deze foto verwijderen"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en waar ik kan het venster fotos vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh ik heb het gevonden maar ik zie nergens het potloodje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik nog een keer op de foto's zelf. Dan krijg je alle foto's op een rijtje. Als het goed is zie je nu rechts boven de tekst met het potloodje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat was het niet venster fotos waar is dat toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan iemand het me rustig uitleggen? ik snap niet waar ik het kan vinden
eerst naar je profiel gaan en het album aanklikken waar de foto's staan die je wilt verwijderen

Gewoon je foto aanklikken die je wilt verwijderen
op de foto staat :
- foto's taggen - opties - delen- vind ik leuk
Je moet dan op opties aanklikken en ''deze foto verwijderen''

succes ermee!