Ik zoek een bestaande app die je alles kunt vragen om antwoorden. Hoe heet deze app?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.1K
ronron1212
5 jaar geleden
Als die bestond waren er geen vragen meer.
TurfGraver
5 jaar geleden
Dan ga je er vanuit dat alle antwoorden 100% kloppend, waar en duidelijk zijn ronron ;-)
ronron1212
5 jaar geleden
@TurfGraver dat zijn antwoord nooit voor iedereen kijk maar op deze site
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wolfram Alpha?

Antwoorden (2)

De app van Coca-Cola : " Magic Coke Bottle is het antwoord op al je vragen "

Wanneer je een vraag stelt die met ja of nee beantwoord kan worden, krijg je randem antwoorden zoals :
- zeker
- zonder twijfel
- volgens mij wel
- tekenen wijzen op ja
- vraag later opnieuw
- nu niet te voorspellen
- mijn antwoord is nee
- reken er niet op, etc.

Het is een variatie op de Magic 8-Ball.
" Ik zoek een bestaande app die je alles kunt vragen om antwoorden. Hoe heet deze app?"
Omdat je nadrukkelijk naar een bestaande app vraagt, denk ik dat je deze bedoelt.
De Magic Coke Bottle is een bestaande app die antwoorden zou geven op alle vragen.
Maar dit zijn geen serieuze antwoorden.
De antwoorden zijn natuurlijk onzin. Je krijgt willekeurige antwoorden. Je kunt ook zelf op een dobbelsteen dit soort antwoorden schrijven.
5 jaar geleden
Heb je Apple product?
Dan heb je siri.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hartelijk dank Goodboy! Dit is 'm! Hiernaar was ik op zoek.