Wordt het 3 dagen gratis account van parship automatisch verlengt?

Normaal gezien gebeurd dat wel met hun betaalde abonnementen namelijk maar in de overeenkomst van product informatie stond zelfs geen tekst alleen het woordje "null" en verder de algemene voorwaarden (over de betaalde accounts die wel automatisch verlengt worden).

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij eenzelfde actie in januari waar ik een artikel over zag was er overigens geen automatische verlening, maar dit is maar een aanbod die maar 6 dagen geldig is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou het zo niet weten maar over het algemeen doen datingsites dit wel. De "null" op de pagina is gewoon een fout in de code achter de website (programmeur hier) maar om het zeker te weten kan je denk ik het beste contact opnemen met parship zelf!