Hoe kan ik zoosk verwijderen op facebook ?

Ik heb me aangemeld bij zoosk op facebook en krijg nu allelei mails binnen waar ik niet om gevraagd heb. Hoe verwijder ik dat zodat ik ze nooit meer binnen krijg ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je je hebt aangemeld, heb je er dus wél om gevraagd. Wanneer je een app toegang geeft, wordt altijd netjes vermeld wat die app allemaal wil doen.

Je kunt de rechten van de app ook weer intrekken. Klik (op de site van Facebook) rechtsboven op het tandwieltje en kies voor Privacyinstellingen. Klik daarna links op Apps. Je krijgt dan een lijst met apps, met de mogelijkheid om ze te verwijderen.
bamibal