Hoe kun je zelf plaatjes maken bij Facebook en die op een site zetten?

Laatst was er iemand die bij een actie van wakker dier tegen de plofkip een plaatje van een plofkip had gevonden/gemaakt en hier tekst had bij gemaakt enzo. Kan iemand mij a.u.b. vertellen hoe je dat soort plaatjes maakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Dat kan je niet op Facebook bewerken, je moet plaatjes zoeken en die kan je bewerken via Picasa en teksten onder zetten, vervolgens als je klaar bent met bewerken kun je ze opslaan en op Facebook plaatsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Plaatjes op facebook zetten doe je gewoon door op facebook naar het album te gaan waar het plaatje in moet komen en vervolgens rechts boven op foto(`s) toevoegen te klikken.

Tekst op het plaatje zetten kan op heel veel verschillende manieren. je kunt hier voor paint gebruiken (staat gewoon standaard op je pc)
open het plaatje met paint, klik daar vervolgens op de A beven in je werk balk (bij oudere versie Links in je werk balk)
selecteer de plaats waar je text wil toevoegen en begin met typen. eventueel pas je de groten en de lettertypen nog aan.

Let op bij oudere versie`s van paint moet je aan de linker kant nog kiezen dat je geen witte vlak krijgt maar dat de tekst achtergrond gewoon jou plaatje is