Kan je er op FB voor zorgen dat een bepaald iemand je relatiestatus niet ziet?

Ik zou graag willen dat een bepaald iemand niet zou zien dat ik een relatie heb met iemand. Maar de rest mag het uiteraard wel zien. Het gaat hier dus niet om de statusupdate die er dan verschijnt, maar wat dus in je profiel staat. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tjongejonge wat is het leven toch lastig geworden met al die sociale media! Iemand verwijderen van je facebook is natuurlijk helemaal uit den boze...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tjaa hoe meer vrienden hoe populairder volgens mij,... Zie er alleen de nut er niet van in
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, van zo'n vraag zakt je broek af...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan maar dan kunnen andere mensen hem ook niet meer zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal gewoon je relatiestatus weg. Dan weet je huidige relatie ook dat het tijd is voor een goed gesprek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, mag je ex het niet zien?:)

Antwoorden (3)

Nee, je profiel is voor iedereen zichtbaar die dat wil.
11 jaar geleden
De vermelding weglaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat de reden is dat je dit wilt, maar het is mogelijk.

- klik op je profiel
- klik links op info en dan op het potloodje met edit bij je info.
- klik links op friends and family
- nu zie je de relationship status, erachter kun je aangeven wie dit kunt zien (zie rode cirkel op afbeelding)
- klik op het pijltje en selecteer custom in het dropdown menu
- hier kun je precies zeggen wie het wel en niet mogen zien. 'make this visible to' en 'hide from'
je vult in dit geval de naam in van de persoon in je vriendenlijst die het niet mag zien.

Dit kun je bij al je gegevens van je profiel doen.
Plaatje bij antwoord