hoe kom het dat mijn nieuwe foto's niet in het nieuwsoverzicht te zien zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
van welke site?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
facebook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nieuwe foto's komen wel in nieuwsoverzicht maar als ik mijn profielfoto verander niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het over facebook hoor dat is geen krant.....

Antwoorden (1)

Dat kan liggen aan de instellingen van je nieuwsoverzicht, dat je deze per ongeluk ingesteld hebt op een verkeerde lijst en daarom de foto's niet ziet.

Het kan ook liggen aan de privacy instellingen van je foto's, wellicht ingesteld als niet openbaar.

Misschien ben je ingelogd op een Fanpagina(als je die hebt) Via een Fanpagina zie je geen updates van personen in je newsfeed.

Of misschien zijn andere updates gewoon populairder en komen je foto's onderaan in het nieuwsoverzicht.

Het kan ook zijn dat facebook een korte vertraging heeft en dat je foto's later alsnog in de newsfeed komen.