kan iemand die niet in mijn contact lijst staan met mij appen want kreeg gister zomaar app van iemand die ik niet ken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het is gebeurd, dan weet je toch dat het kan?

Het beste antwoord

Ja dat kan, dan heeft die persoon jouw wel in zijn contact lijst staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus dan moet het een bekende zijn ?
of kan het ook dat die gene een willekeurig nummer kiest en in zijn telefoonlijst zet ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Theoretisch gezien kan iemand natuurlijk jouw nummer in zijn telefoon lijst hebben staan terwijl hij jouw niet kent, misschien door iemand anders zijn nummer verkeerd op te slaan waardoor hij per ongeluk jouw nummer heeft. Aannemelijker is dat het toch een bekende is, of een vriend van een vriend die wel jouw nummer heeft, maar jij niet de Zijne

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan. Als iemand jouw nummer heeft, kan je die sms'en/bellen/whatsappen, ookal heb jij zijn of haar nummer niet. Degene die jou nu een bericht stuurde, zal je waarschijnlijk wel kennen, maar misschien ook niet (wat was het bericht?).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
begon gewoon met een hallo en d8 te weten wie het was
maar niet dus
later ook wel rare vragen maar ken ook om te plagen zijn want bekende weten dat ik wel beetje nieuwsgierig ben aangelegd
ik kon nergens vinden dat je kon appen als je alleen foon nr hebt
nu weet ik alleen nog niet of het een bekende was of niet
heb gevraagt om zich bekent te maken maar geen reactie en met bellen word er niet opgenomen
dus heb hem\haar maar een blok gegeven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik inderdaad ook doen, waarschijnlijk ken je hem/haar dan toch niet zo goed, anders had je het nummer van die persoon wel én had 'ie gezegd wie hij/zij was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan zijn dat hij\zij een nieuw nr heeft en aan het dollen is
weet dat je smsje naar iedereen kan doen maar app d8 ik alleen als je in contacten staat
en dat zal ik dan wel staan bij die gene
misschien kom ik dr nog wel achter