Waar kan ik een horizontaal fotoboek vinden?

Ik ben bezig met een site maar ik zoek een horizontaal fotoboek om in de site te gebruiken hoeft verder niks speciaals te zijn als het maar horizontaal is. (mag in HTML, PHP, AJAX enz. zijn.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik adviseer de lightbox plug-in voor JQuery. Die is in grote mate persoonlijk aan te passen. Dus je kunt de foto's ook horizontaal postioneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Hema fotoservice bied horizontale boeken aan, maar ik begin te betwijfelen of dat precies is wat je bedoeld?