Wie weet waarom?

vroeger kon je bij RTL uitzending gemist alles wat je gemist hebt terug zien
nu moet je 0.99 eurocent betalen
ik zie dus niets meer
ik ga niet het riant herenhuis van de rtlbazen afbetalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Helemaal gelijk. Ik betaal er ook niet voor.

Waarom het nu betalend is ? Het is een dienst die blijkbaar voor hen loont om aan te bieden. Genoeg mensen willen niet meer op TV de zaken kijken en stellen de dienst op prijs om achteract te kijken. Ook al moeten ze er een eurootje voor betalen.

Zoals altijd, eerst bieden ze een dienst gratis aan om behoefte te wekken en te testen, daarna wordt het betalend.

Toegevoegd na 39 seconden:
achteract = achteraf

Toegevoegd na 14 minuten:
Als je de ipad link gebruikt zijn de afleveringen gratis ...

http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat ze geld willen verdienen en het een commerciële omproep is. Ik kwam er ook achter toen ik Voetbal International wou terug kijken, voortaan neem ik het
wel op, het heeft ook te maken met de reclameblokken
enzo...ze willen zoveel mogelijk er aan verdienen, was
gisteren nog uitgebreid besproken op de belgische radio.
Overigens vind ik geen rtl programma het waard om er
wat voor te gaan betalen!

Toegevoegd na 40 minuten:
klopt dat het enige tijd nog gratis was denk dat ze het met het ingaan van het nieuwe seizoen veranderd hebben, tijdens het wk kon ik de avond uitzending van VI nog gewoon terug kijken, ik werk in ploegendienst dus kan ook niet altijd alles kijken, maar ik weiger om er voor te gaan betalen dus dan word het maar opnemen invervolg. Bij de publieke omroep is het nog steeds gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat ook een misselijke streek, voor mij is het zelfs aanleiding de reguliere uitzendingen zoveel mogelijk te boycotten. ik vind dat je als omroep niet goed bezig bent, als je letterlijk overal een slaatje uit wil slaan. ook niet als commerciële omroep. dat is geen manier om aan je goede naam en geloofwaardigheid te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet voor niets een commerciële omroep. Die moeten geld verdienen. Steeds meer mensen kijken via de pc of zelfs via de televisie de uitzendingen achteraf.
Met veel mediaplayers kan/kon dat ook gewoon op tv, maar dan heb je geen reclame en moet je er op een andere manier voor betalen.
Als ze op tv geen reclame zouden uitzenden, moest je ook flink gaan betalen, hetzij per uitzenden, hetzij via een duurder kabelabonnement.
Dus of betaald kijken zonder reclame via internet OF 'gratis' kijken op de tv.