Hoe krijg ik de start balk van mijn pc andersom ?

de balk die normaal onderin staat van start enzo, die staat rechts op mijn beeldscherm. ik wil hem weer gewoon normaal onderin hebben.
hoe krijg ik hem daar ?

Toegevoegd na 37 minuten:
Het is al opgelost. na het opstarten kon ik hem wel verplaatsen. ik kan de vraag nog niet sluiten

13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Probeer eens de ctrl alt toetsen met pijltje boven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
dan gebeurt er helemaal niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je de balk slepen naar onderen?
rebecca
13 jaar geleden
neeh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rechts op je taakbalk klikken,
dan "taakbalk vergrendelen" uitklikken (vinkje weg) dan zou je hem moeten kunnen verslepen naar onderen. Als deze er weer staat, taakbalk vergrendelen aanvinken.
Ik heb het net zelf uitgeprobeerd.
rebecca
13 jaar geleden
hier lukt niks. krijg verl dar verschuif pijltje zeg maar maar hij wil niet
rebecca
13 jaar geleden
ik kan hem alleen maar breder maken die balk. maar niet echt verschuiven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al een keer opnieuw opgestart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet vanuit de hoek proberen te verschuiven zie ik
rebecca
13 jaar geleden
Na het opstarten werkte het wel, hij zit nu goed. bedankt

Andere antwoorden (3)

Dubbelklik op de balk en houd bij de tweede klik je muis ingedrukt. Nu kun je de balk verplaatsen door de muis te slepen naar de bovenkant, onderkant of de zijkant van je scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk werkt bovenstaande wel alleen is de taakbalk nog gelocked.

Rechter muis klik op de balk: uitvinken "Lock the taskbar" en daarna kan deze worden versleept naar de juiste locatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik met je linkermuisknop op een leeg deel van de blauwe balk en houd de muisknop ingedrukt. Beweeg dan je muis naar de plaats waar je de balk wilt hebben (dus helemaal onderin). Als de balk op de juiste plaats staat de muisknop loslaten.

Toegevoegd na 24 minuten:
Indien van toepassing eerst met je rechtermuisknop op de taakbalk klikken en het vinkje voor "Taakbalk vergrendelen" weghalen. Als je een Engelse versie hebt staat er "Lock the Taskbar" (zoals al door iemand anders vermeld is).