Hoe kan het dat mijn computer niet meer de sites opslaat waar ik ben geweest?

Normaal slaat mijn pc op welke site ik heb bezocht zodat ik niet steeds het hele webadres hoeft te typen.Nu heb ik gisteren CCleaner erover heen laten lopen en nu slaat hij die bezochte sites niet meer op terwijl hij dat eerst wel gewoon deed nadat ik CCleaner heb gebruikt.
Hoe kan ik dit weer instellen dat hij die wel opslaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
G.V
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt met CCcleaner alle cookies gewist....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nietloos ja dat weet ik maar normaal na het gebruik van CC dan moet ik eenmaal in de browserbalk de pagina s intypen en dan blijven die staan alleen nu niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
internet explorer 8

Het beste antwoord

Kan het zijn dat iemand anders ook gebruik maakt van jou computer? In dat geval kan hij/zij natuurlijk gekozen hebben om bij "Internetopties" het dagelijks verwijderen van browsergeschiedenis aan te vinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Open je web browser
kijk onder tools > internet options > content > auto complete. klik auto complete aan.

(op een NL versie is tools zeker eigenschappen?)