Waar vind ik een goedkoop domein?

Ik zoek een goedkope .nl domein, die na het eerste jaar nog steeds goedkoop is. Veel zie je sites die domeinen aanbieden voor maar 2.50 voor het eerste jaar, maar ik wil niet minstens 4x zoveel betalen voor de volgende jaren. Wie heeft een goede oplossing voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op http://www.internetten.nl/whois/detail_domain.asp?DomainName=UwDomeinNaam&DOTNAME=nl staat een vergelijking. Xel is op dit moment voor een vaste prijs per jaar het goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Domein inclusief host voor maar 19,- euro per jaar

Domein los voor maar 9,- euro per jaar.

Op: mijndomein.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt heel veel gratis site's maken als even op google zoekt
(bijvoorbeeld: www.jouwweb.nl, www.webklik.nl)

Dit is wel met reclame

Groetjes, Justin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf genoeg verstand om een website te maken, dus ik zoek echt een domein. En een domein zal nooit gratis zijn, al zijn er wel spaarprogramma's, maar deze duren mij te lang.
Ik gebruik al jaren www.gratis-host.eu, volledig gratis en totaal zonder reclame, zie maar eens naar mijn website.
400mB webspace met een bandbreedte van 2 Gb.
Die gratis uw-naam.nl sites zal u niet vinden.

Toegevoegd na 2 dagen:
even mijn siteadres aangepast, moet niet www.... zijn maar http://.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad transip.nl aan. Niet duur en een goede service.