Kent iemand een site waar je een stamboom kunt maken?

Ik ken site als http://www.myheritage.nl/ maar als je dan de stamboom hebt gemaakt, dan wordt het toch niet op de site opgeslagen? en kan je het dan in een word document zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je stamboom wordt in My Heritage opgeslagen op je eigen PC, en in de database van MH. In het programma kun je diverse schema's, overzichten e.d. maken, die je vervolgens in een tekstdocument kunt opnemen en printen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via de gemeente van je woonplaats kun je vragen of je de stamboom van je familie
Neem wel voor de zekerheid legitimatie mee