Als de HTML en CSS met W3C Validation is goedgekeurd, kun je er dan vanuit gaan dat ze in elke browser je site goed kunnen zien?

Net zoals je hem zelf in je eigen browser ziet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Om daar zeker van te zijn, kun je het best gebruik maken van een dienst die je website toont op diverse combinaties van browsers en besturingssystemen. Zie de bronnen voor twee goede, gratis diensten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, daar kun je niet vanuit gaan.

Er zijn heel wat goedgekeurde css elementen die door verschillende browsers verschillend worden gerenderd/weergegeven.

Je zult je site in een aantal browsers moeten bekijken om zeker te weten dat hij er overal goed uitziet.
rose