Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet hoe ik enhance text van mijn pc kan verwijderen?

Ik heb al geprobeerd om met Malwarebytes het irritante programma te verwijderen maar dat lukte dus niet,iemand anders een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
882
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een kl program is dat zeg! Ik had t ook maar gelukkig uiteindelijk gelukt om te verwijderen en hier op gv komt het ook regelmatig terug.
Zou het niet strafbaar zijn wat die lui doen...?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik raad je aan om je pc nogmaals met Malwarebytes te scannen, in de veilige modus. Direct daarna kun je nog extra scans uitvoeren met paar andere goede spywarebestrijders, zoals Super Antispyware Free (http://www.superantispyware.com/) en Spybot Search & Destroy (http://www.safer-networking.org/nl/download/index.html). Volgens allerlei fora over het virus is dit toch echt de manier om van Enhance Text af te komen...
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superantispyware heeft het euvel verholpen

Andere antwoorden (2)

Je zou kunnen proberen met Spywareblaster.
zie link.

Ook zou je kunnen proberen in IE de cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Helaas... Spyware Blaster is een prima programma om spyware tegen te houden, maar kan geen malware verwijderen.
In veel gevallen gaat het om een extensie of plug-in die onder een valse naam je browser geïnstalleerd is. Kijk dus of je daar onverwachte extensies tegenkomt. Desnoods schakel je ze eerst allemaal uit. Schakel ze vervolgens 1 voor 1 in tot je de boosdoener gevonden hebt.

Ik ben m een keer tegengekomen als FaceBook 'vind ik niet leuk' plug-in in Chrome.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding